körkort = fetgey

image27

Jag tänker definitivt inte ta något körkort.. kolla bara hur många rondeller å grejer man ska köra i. ja är förvirrad redan nu.. ska ringa in å boka en plats på ett dementboende imorn!
jag kan ju spela dement annars.. rätt gött å bli ompysslad 24/7 .. undra om man kan beställa sexuella tjänster. finns de nåt sånt företag? personer som åker ut till folk som inte kan komma ut å fixa eget .. u know. ..
kanske skulle starta ett sånt annars .. "sexuella tjänster ab"  .. finns ju ett uttryck, den man ligger me får bädda, så vi står för bäddningen oxå!!
va en undersökning i aftonbladet idag. att för att minska risken för cancer ska man onanera!!
fan vilket gött sätt egentligen .. oma lla onanerar lika mycket som jag kommer ingem få de ,, nånsim!
rusäkta om ja stavatr lite fetl ,,svårt å skrivs me bara en hand!
ska kolla canal+ nu .. smkeeeek

Kommentarer
Postat av: goose

åsså glömde du mig igen fjärde gången nu :( illa

2007-04-24 @ 01:31:40
Postat av: Angelica

hey sassalove!! lever du? det va längesen vi sågs.. jaa, du. en pund är 13.75 har jag för mig. så 22 pund blir alltså, ehhh... jaa, typ. ingen aning. men inte så himla dyrt för en phone iaf. men lite dumt om den inte funkar, inte så smidigt att returnera. plus att de kanske inte har likadana siffror i england som i sverige(?) hehe. ses sassy! puss o pök!!

Postat av: Angelica

ok. bra sassa. oh no, har du ryggont. du får sluta på jobbet å åka på semester med mig ist. =) till typ mexico? jobbar du hela sommaren? nope, ska inte till hultsfred. ska du? puss o annat

2007-06-12 @ 09:58:44
URL: http://www.blackberry.blogg.se
Postat av: Angelica

vi ångrade oss. åker idag till hultis. sveindyrt. 900 spänn för en dag. i'm pank nu. ja, vi måste spara massa pengar så vi kan ut o festresa!! jag jobbar till vecka 28. semester 28-31. gött. men vi får fiesta snart. ja, sävsjöfestivalen, den kommer bli apkul!!

2007-06-16 @ 14:09:28
URL: http://www.blackberry.blogg.se
Postat av: Angelica

sorry glömde. puss o pök

2007-06-16 @ 14:10:00
Postat av: Angelica

vet inte riktigt sassy. den enda som ser ut som back in the days är emma. vem va du av dom när ni mimade i skolan? (o säg inte att ni inte gjorde det, det gjorde alla)

2007-06-29 @ 11:02:12
URL: http://www.blackberry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback