Glad alla som har hjärtan-s dag!

175288-7

Glad alla hjärtan dag !
Idag är de alla hjärtans dag . Den firar alla i världen som har ett hjärta! Finns många som inte har de .. va tråkigt de måste ha de idag .. undra om de finns nån annan dag på året som heter typ, glad alla utan hjärtan-s dag. Ska kolla upp de snarast ! Återkommer med svar !
Jag har en tradition varje år på alla hjärtans dag. Kollar på p-film å käkar makaroner. Men blev lite ändringar på de idag. Bytte ut porrfilmen !! Brukar kolla på ridskolan men blev en annan. Fan den va riktigt bra må jag säga. Satt å käkade lite popcorn till filmen ! Min syrra sa till mig idag när vi kom in på sex-scener för de va en på tv,n . " Vet du sandra, en gång slog ja över kanal på tv,n å då va de en kille som slickade en tjej i röven å en kille som piskade henne" "de va as-äckligt" " varför slickade han bort hennes bajs" hmm. jag sa tyst å gick därifrån. diskussionen om blommor å bin får pappa ta. min version kommer kanske bli lite grov ... 

Kommentarer
Postat av: alex

hahahahah, fan jobbig sits det där med lillsyrran..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback