jak er skollhett


hej hallå, hur må?
de va ikke idag du bloggen. de va igår vettu ! jag kan verkligen ikke sova inatt. antingen e de för att ja drack masse kaffe nyss eller för att ja sover i bastun. e veldi hett asså ! å då menar ja väldi hett . undra hur man säker den här värmen, tog me två dosor in som låg på bordet på tv-borde. men de funkar icke. kanske e slut på batteri eller nå! fundere på å gå ut å hämte lite snö. så kan ja lägga de här i bastun å typ rulla mig i sen om de blir för hett. fan va ja e smart ! ibland du, så e ja inte den du tror . jag har smarta sidor oxå. jag ser smartare ut än va jag är vettu!
nu vart de för hett här inne, måste ut å get some snow so i can have in here in the bast .. u !
we keep in touch. typ tomorrow eller nåt
sov så gott då!
puss från jag å sven, fast han sket i byxera å sprang hem  ...

Kommentarer
Postat av: Angelica

japp sandy. jag gjorde med diaré i. underbart gott! ingen som märkte att det inte va kola i.. jag sparar ngr till dig, och ett glas kiss med. =)

Postat av: Ela

du är rolig du sandy :)

2007-02-09 @ 14:50:14
URL: http://bastardsonparade.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback