så e de me de så de e me de som e!

175288-8

jaahaaaooop.
så sitter man här en natt till .. jag är den nya nattbloggaren eftersom de är då jag är vaken. har vänt på klockan helt. så nu står den upp och ner på golvet i mitt rum!
har börjat dricka en hel del coca cola på sistone, innan tyckte ja inte ens de va gott. men nu fasiken.  e stammis på statoil så får 10 % rabatt på colan, de e bra som fan!!  det här är en bild på mitt rum 8 timmar efter jag städat de. se så myche burkar redan ..
AJ
undra om de är farligt me människobett?
skulle testa hur hårt ja kunde bita mig i armen nu, å de började blöda, kanske inte va så bra. gör lite on fakastiskt!! kankske går över om ja häller lite cola på eller nåt!
nu ska ja plåstra om mitt bett sen ska ja kolla på en rulle på tv.n. inte vilken rulle som helst.
har ställt en toarulle på tv.n som ja ska kolla på!
!ciaoo aufwidersnitzel!

Kommentarer
Postat av: nico

du är cp sandy!

2007-02-08 @ 10:18:26
Postat av: Henke "Bigboy"

Haha, du är fan kul sandy! Miss you!

/Henke

2007-02-08 @ 18:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback