dildo steven

image21

asså de här e fan galet, sjuk fett me Yo galet.
Igår va ja lite sugen du vet, het på gröten, pigg i bäret .. så plockade fram min rosa pojkvän "steven" i byrolådan. sen när vi hade lekt ett tag så gick han av lixom å fastnade i mig. jag bara men va e de här typ. de e ju gummi väl? gummi kan väl inte gå sönder om man inte  typ eldar på den . kanske va för het så den smälte?
men sen kollade ja upp på internet å så hittade ja den här bilden ... de är en växt, stickhorn heter den .. asså fan .. har ja haft sex me en växt i ett år nu då .. FAn va cooooolt .. ja kanske e den enda i världen lixom.
funderar på att ringa guinnes rekordbok . ne nu e ja sugen igen här . jävla porr som sätts ¨på på datorn hela tiden. ska limma ihop min växt nu ... steven menar ja .
ni kan få låna den om ni vill sen. bara säga till, jag har lärt upp han så han e skitbra i sängen!

Kommentarer
Postat av: Angelica

men sandy, jag tar hellre dig!

2007-03-29 @ 22:14:02
Postat av: kom in här av misstag

jag med...

2007-03-29 @ 22:58:39
Postat av: tinis

JAG VILL HA :P

Postat av: Angelica

sandy, jag kom på att vi kan ju prova massa nya ställningar i den med ju! piffar upp vårt gemensamma sexliv lite! eller hur beatch?

2007-03-30 @ 10:45:00
URL: http://www.blackberry.blogg.se
Postat av: Anonym

i stegen asså..

2007-03-30 @ 10:45:18
Postat av: Angelica

klockan kan du hitte i jkpg. vet inte om den finns längre. köpte den förre åre. på village. kostar ett ligg.

2007-03-30 @ 10:47:11
Postat av: Angelica

shit måns du förvirrar mig. du sa ju att vi skulle förlova oss i lördags ju. att du bara va med sandra för att hon alltid har öl hemma..

2007-04-04 @ 07:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback