melody fest i valen

image11

jag säger bara en sak. OH MY GAD
helt sjukt liksom. ja satt hos matilda å kollade på melodifestivalen igår liksom å måns e ju bara för het som gröten! när den e varm. sen när ja kom hem ringde de en kille å sa att ja skulle titta ut genom fönstret. där stod en limosin. tänkte, nu e de nån som skämtar me mig. va gör en limmo utanför huset. ja trodde ja såg i syne så gick å la mig. sen liksom några minuter efter ringde de igen. de va en som hette måns sa han. jag bara precis som han i melodi fest i valen. den snygge. han sa men de e jag. jag såg när du kollade på mig på tv,n du verkade gilla de du såg. ja som inte trodde man kunde se genom tv,n menegentligen visste ja nog de. ja kan ju se honom så kan ju han se mig. han ville sova här så de fick han. vi blev tillsammans vid två innat. så om två timmar ska vi fira ett dygn .. me skumpa å grejer! ja tror ja e me barn oxå. mådde illa i morse när ja vaknade. kanske ska föda en måns junior ... ne nu måste ja gå. han ligger naken me en ros i munnen i min säng så måste lägga på han en filt, han kan ju bli sjuk. ni få säga till om ni vill ha autograf liksom .. så skriver ja en till er. godnatt.
ja e lycklig måndag tisdag onsdag torsdag fredag lördag
å söndag (ibland)


Kommentarer
Postat av: Angelica

men guud va kul sandy! hälsa han från mig. jag kanske ska visa han videon som jag spelade in på dig på värdshuset. ;)

Postat av: Angelica

kommer du inte ihåg att jag filmade dig när du dansade på värdshuset? hehe!

2007-03-12 @ 21:37:58
Postat av: Anonym

kommer du inte ihåg att jag filmade dig när du dansade på värdshuset? hehe!

2007-03-12 @ 21:38:44
Postat av: Michaela

dream on baby :) he

2007-03-14 @ 01:47:47
URL: http://bastardsonparade.blogg.se
Postat av: tinis

han är ju inte ens snygg !

2007-03-27 @ 00:42:05
URL: http://tinaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback