mohaha

image12

yeeee motherfukker ett sånt här ska jag köpa. finns en gubbe man kan ha tandpetare på å ett pennställ där man sätter pennar rätt in i heart, et!
undrar vem jag ska ta hår av å sånt så de blir en riktigt woodo-docka. tror de blir angelica. MOHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH.
om du har ont i kroppen ikväll så vet du varför
ps. ja skulle göra lite kvällsmat igår, pasta å ostsås. hällde över de över pastan tyckte de smakade lite konstigt. kollade på förpackingen, då va de vaniljsås jag hade tagit.. men orkade inte göra nytt så slänge bara på lite ketchup. va rätt gott faktiskt. ska göra de till familjen idag!
nu ska ja hämta min tvätt som ja inte orkade sortera, få hoppas allt min röda tröja inte färgat av sig på vit-tvätten. kändes lite onödingt å köra en vit-tvätt sen bara en röd tröja så stoppade in den oxå!
Hörs ....... å känns (angelica)

Kommentarer
Postat av: Angelica

din lilla jäkel!! inte woodoa mig. jajemän, du va lika het som vanligt på videofilmen. ska nog lägga ut den på nätet nu tror jag.

Postat av: Michaela

shiit vad bra! vad är det för jobb?? och jag har ordnat så jag är ledig under midsommar ;) vi kan väl åka ett gäng till jkpg och lager 157 snart då!?

2007-03-14 @ 13:18:56
URL: http://bastardsonparade.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback