sunny day

image19

kan man sää! både idag & igår har ja legat ute å solat. smörjde på mig lite olja. hade ingen vanlig sol-olja så fick bli matolja istället ! zlatan i gatan va de tog bra ... e neger. lite läskigt känner knappt igen mig själv i spegeln. men e rätt sexig ..
tro de va en fågel som kissade på mig innan me när ja låg ute, på munnen. de kom nåt blött där så ja slickade mig ..  (runt munnen) å de smakade skitäckligt. typ fågelkiss eller nåt.
har tänkt på de me, undrar om fåglar onanerar . kommer de spööörm från dom oxå?
få hyra en bok om fåglars sexliv imorn på bibblan.
nu ska ja duscha, hoppas inte solbrännan försvinner!
tjoflöjt!

Uppdejt - besviken, jag va visst inte så brun som ja trodde. hade visst tagit på mig en mask i ansitet som va en neger. en fråga bara, kan man likna en neger? fast man e vit. en vit neger lixom ?


Kommentarer
Postat av: Hannah


javisst det kan man. kolla bara på Karls pappa, han är en vit neger ! =) hehe..

2007-03-28 @ 09:51:23
Postat av: Danne

Klart man kan , kolla på mig :D

2007-03-28 @ 10:38:04
Postat av: Michaela

jag vill också va brun som en negerball..

Postat av: Angelica

michael jackson är en vit neger. du behöver inte festa så mkt. bättre du lägger pengarna på nåt annat. tex. du köper en sån kudde till moi. så, då va det bestämt.

2007-03-29 @ 07:56:23
URL: http://www.blackberry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback