NO wanking!


Idag när ja satte mig på tunnelbanan hamnade jag mitt emot en gubbe. tror han va alkis han såg ut som en å luktade sprit! Han sitter och bläddrar lite i en tidning å jag kollar ut genom fönstret men så åker vi in i en tunnel så fönsterna blir som speglar, då ser jag gubben föra ner sin hand under hans yxor å börja runka. blääää. han försökte döja de med tidiningen men ja såg all i fönstret, sååå äckligt, så satt han å stirrade hela tiden. hade halsduk på mig, så gömde mig under den å bytte plats fort som fasen.

Sätt er aldrig mitt emot gubbar som har mjukisbyxor!
_________________________________________________________________________________________


Så är det alla hjärtans dag idag med, varit så mys hela dagen!

image35

Kommentarer
Postat av: Tina

sånt gillar väl du ;) hhähäh

Postat av: Anonym

Det vore väl något för dig, du kunde frågat om du skulle hjälpt honom.

2008-02-17 @ 11:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback