oont i maauugen

image37image38

               

MÄÄÄÄÄTT


känns som jag gått upp tio kilo på fem minuter. åt upp två glas med cheeezdoodles och en påse ahlgrens bilar nyss, är så mätt så ja knappt kan sitta upp .. man fick med ett par sidenkalsonger till bilpåsen där de står ahgrens bilar på, asgrymma! : )

När vi va inne på ICA å köpte allt så märkte jag när vi skulle betala att min mobil va borta. trodde jag tappat den i affären så mamma & jag sprang runt å letade i runt 20 min sen sa vi att vi skulle kolla i bilen,men dåbörjade de ringa i den. då hade den hamnat i fodret i´min jacka så hade den hade åkt bak äända till ändan! blev ett riktigt träningspass där .

NE nu måste jag göra lite situps också, inget mer godis i år, blä! auf wiiider!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du gifta dej med mig ; )

2008-02-21 @ 13:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback