yooo sweedeeen!



På fredag drar jag & frugan ROnja till Thialand. nervööös inför elva timmars flygresa ner.
som tur är finns det öl på flyget!! .. men ronja är nog värst hon berättade att hon alltid sitter å lipas ashögt när flyget ska starta. det kommer ju göra mig lugn, NOT! måste köpa öronproppar!
Hoppas det är lika fint i thailand som det är utanför mitt sovrumsfönster, ni ser bilden nedan!
Huset ligger i sthlms skärgård . det är till salu nu, 14.000.000 .. kommer tyvärr inte ha visning men om ni vill köpa det. (vilket jag tror) pga den fina utsikten. bara sätt in pengarna på mitt konto så skickar jag nyckeln!



Ich vill åka nu. two dagar left. deénajs!

Kommentarer
Postat av: elsiabeth

användarnamn : snoka

lösenord : hemligt



publicera ej detta ;D

Postat av: Ronja

Haha:-) de va en grym resa Sandy!

2011-09-04 @ 09:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback